פורום האוהדים של הפועל קטמון ירושלים דף הבית    
 כל הפורומים
 הפועל קטמון
 קטמון - כללי
 יש גם ירושלים אחרת

הערה: לא ניתן לשלוח תגובות בלי להירשם.
כדי להירשם, לחץ/י כאן. ההרשמה היא חינם!

גודל מסך:
שם משתמש:
סיסמה:
מצב מערכת:
עיצוב: מודגשנטויקו תחתוןקו חוצה ישור לימיןמרכוזישור לשמאל קו אופקי הכנס קישורהכנס אימיילהכנס תמונה הכנס קודהכנס ציטוטהכנס רשימה
   
הודעה:

* HTML לא מופעל
* קודי פורום מופעלים
סמיילים:
חיוך [:)] חיוך גדול [:D] מגניב [8D] מסמיק [:I]
לשון [:P] רשע [):] קריצה [;)] ליצן [:o)]
עין שחורה [B)] כדור שמונה [8] זעפן [:(] ביישן [8)]
הלם [:0] כועס [:(!] מת [xx(] ישנוני [|)]
נשיקות [:X] מאשר [^] לא מאשר [V] שאלה [?]


   

ס ק י ר ת    נ ו ש א
גבעוני נשלח - 28/01/2013 : 20:04:20
http://www.haaretz.co.il/sport/opinions/1.1916642
15   ת ג ו ב ו ת    א ח ר ו נ ו ת    (חדשות ביותר ראשונות)
קטמון ותיק נשלח - 31/01/2013 : 12:08:31
ציטוט:
נשלח במקור על ידי האחים מרילי

ציטוט:
נשלח במקור על ידי מחאיי

סוג של קשור לנושא. מהדברים שאתה רואה באמצע הלילה כשאתה אמור ללכת לישון. תודה לרועי זקן ולמפעל המבורך שלו.
http://www.youtube.com/watch?v=bca3cMucJ_4


אין קבוצה כזאת בשם "הפועל אורשלים", אין מילה כזאת בערבית "אורשלים".
עוד משתשמשים במוטציה הזאת בטלוויזיה הישראלית?



בשידורי הטלויזיה הישראלית (ערוץ 1 דהיום) המציאו צירוף מילים בלתי אפשרי: אורשלים אל קודס. סוג של החלטה בירוקרטית/פוליטית.

מתוך ויקיפדיה: "בערבית, השם הנפוץ ביותר לירושלים כיום הוא "אל-קודס" (القـُدْس) שפירושו המילולי הוא "הקודש". בתרגום התנ"ך והברית החדשה לערבית נקראת ירושלים: "אורשלים" ‎(أورشليم), אולם שם זה אינו נפוץ בשפה היומיומית. בכלי התקשורת הישראליים הממלכתיים בשפה הערבית מקובל לצרף את שני השמות: "אורשלים אל-קודס" (‎أورشليم القدس), אולם נוהג זה אינו מקובל מחוץ לישראל, ואף לא בקרב הערבים אזרחי ישראל. בהקשרים דתיים מכונה ירושלים בערבית: القدس الشريف ("אל-קודס א-שריף"), כלומר "ירושלים הנכבדת" או "ירושלים הנעלה"."

ולמען האמת, בערבית ירושלמית אין הוגים את ה"ק" אלא אומרים "אל - אודס".
האחים מרילי נשלח - 31/01/2013 : 11:05:47
ציטוט:
נשלח במקור על ידי מחאיי

סוג של קשור לנושא. מהדברים שאתה רואה באמצע הלילה כשאתה אמור ללכת לישון. תודה לרועי זקן ולמפעל המבורך שלו.
http://www.youtube.com/watch?v=bca3cMucJ_4


אין קבוצה כזאת בשם "הפועל אורשלים", אין מילה כזאת בערבית "אורשלים".
עוד משתשמשים במוטציה הזאת בטלוויזיה הישראלית?
טוטח נשלח - 31/01/2013 : 07:56:17
ציטוט:
נשלח במקור על ידי amos

כל עניין "קבוצה יהודית" ו"קבוצה ערבית" לא ברור. נניח שסכנין היא עיר ערבית, אבל אני זוכר משחק שבו להפועל היו יותר שחקנים ערבים מאשר לסכנין ברגע נתון. יתר על כן, ומעבר לרכש שהופך היום כל קבוצה (חוץ מקבוצה גזענית) לחסרת זהות מגזרית, אתנית, או אזורית - יפו/יאפא, חיפה/חיפא, ירושלים/אל-קדס הן ערים מעורבות, ולכן אין שום סיבה לכנות את קבוצותיהן "יהודיות" מלתחילה. השחקנים הערבים בהן גדלו במועדון מילדות כחלק מהקהילות שמרכיבות את העיר...להגיד שהן "יהודיות" זה להניח שמשהו בעיר "יהודי"

אגב, בהפעול ירושלים כדורסל שחקו המוסלמים הראשונים - אמרי מוטפציץ ומוסא באשיר הפלסטיני. גם בהפועל חיפה שיחק רפעאת חאדר (שנרשם בטופס המשחק כרפי, הו גזענות)




האגודות ציוניות ולכן מספר הערבים-ישראלים באגודות ציוניות יחסית למספר הכולל של פעילים שם הוא המעניין.
למכבי יפו למשל יש למעלה מ-50 שחקנים ערבים במועדון, באופן יחסי יותר ממכבי חיפה!
amos נשלח - 31/01/2013 : 06:59:29
כל עניין "קבוצה יהודית" ו"קבוצה ערבית" לא ברור. נניח שסכנין היא עיר ערבית, אבל אני זוכר משחק שבו להפועל היו יותר שחקנים ערבים מאשר לסכנין ברגע נתון. יתר על כן, ומעבר לרכש שהופך היום כל קבוצה (חוץ מקבוצה גזענית) לחסרת זהות מגזרית, אתנית, או אזורית - יפו/יאפא, חיפה/חיפא, ירושלים/אל-קדס הן ערים מעורבות, ולכן אין שום סיבה לכנות את קבוצותיהן "יהודיות" מלתחילה. השחקנים הערבים בהן גדלו במועדון מילדות כחלק מהקהילות שמרכיבות את העיר...להגיד שהן "יהודיות" זה להניח שמשהו בעיר "יהודי"

אגב, בהפעול ירושלים כדורסל שחקו המוסלמים הראשונים - אמרי מוטפציץ ומוסא באשיר הפלסטיני. גם בהפועל חיפה שיחק רפעאת חאדר (שנרשם בטופס המשחק כרפי, הו גזענות)
מחאיי נשלח - 31/01/2013 : 01:57:34
סוג של קשור לנושא. מהדברים שאתה רואה באמצע הלילה כשאתה אמור ללכת לישון. תודה לרועי זקן ולמפעל המבורך שלו.
http://www.youtube.com/watch?v=bca3cMucJ_4
עוגן ק. נשלח - 29/01/2013 : 12:40:30
מוסלמי אירופי כן. מוסלמי מהבית בעיה
טוטח נשלח - 29/01/2013 : 11:04:24


מאמן מוסלמי בקבוצה יהודית אוכל בדגימות האלה?
מנדי742 נשלח - 29/01/2013 : 10:52:17
ציטוט:
נשלח במקור על ידי טוטח

ציטוט:
נשלח במקור על ידי מנדי742

סחתיין על הערבית היפה, מחאיי.

לא ידעתי שהוא היה קפטן ערבי ראשון בקבוצה יהודית (אגב, הייתי מציע "מחוץ למגזר" מטעמי PC).
בקשר להיותו מאמן ערבי ראשון בשתי הליגות הבכירות, לכל הפחות גם אבורקייק התחיל באותו זמן (זו כבר היסטוריה כזכור). ורשמית רפעת טורק היה מאמן הפועל ת"א, אם כי תחת משה סיני כמנג'ר (סליחה, מנגר).



טורק היה מאמן הפועל טייבה ב-1997 בליגה הראשונה. עזמי נאסר באחי נצרת

מחאיי כתב גם לגבי האימון שעמר מאמן ערבי ראשון בקבוצה יהודית בליגה השניה. סליחה על אי הדיוק.
טוטח נשלח - 29/01/2013 : 10:07:13
ציטוט:
נשלח במקור על ידי מנדי742

סחתיין על הערבית היפה, מחאיי.

לא ידעתי שהוא היה קפטן ערבי ראשון בקבוצה יהודית (אגב, הייתי מציע "מחוץ למגזר" מטעמי PC).
בקשר להיותו מאמן ערבי ראשון בשתי הליגות הבכירות, לכל הפחות גם אבורקייק התחיל באותו זמן (זו כבר היסטוריה כזכור). ורשמית רפעת טורק היה מאמן הפועל ת"א, אם כי תחת משה סיני כמנג'ר (סליחה, מנגר).



טורק היה מאמן הפועל טייבה ב-1997 בליגה הראשונה. עזמי נאסר באחי נצרת
h.k.j.f.c נשלח - 29/01/2013 : 09:48:07
כתבה מרגשת. יש ירושלים אחרת, גם אם קצת פחות מוכרת.
ולבריגדה, כל הכבוד על השלט, בבקשה להביא אותו לכל משחק!
מנדי742 נשלח - 29/01/2013 : 09:43:27
סחתיין על הערבית היפה, מחאיי.

לא ידעתי שהוא היה קפטן ערבי ראשון בקבוצה יהודית (אגב, הייתי מציע "מחוץ למגזר" מטעמי PC).
בקשר להיותו מאמן ערבי ראשון בשתי הליגות הבכירות, לכל הפחות גם אבורקייק התחיל באותו זמן (זו כבר היסטוריה כזכור). ורשמית רפעת טורק היה מאמן הפועל ת"א, אם כי תחת משה סיני כמנג'ר (סליחה, מנגר).
babiji נשלח - 29/01/2013 : 09:26:01
ציטוט:
נשלח במקור על ידי גבעוני

http://www.haaretz.co.il/sport/opinions/1.1916642



נראה לי שהיה מקום לאיזה גילוי נאות בכתבה לגבי זה שהכותב הוא אוהד שרוף של הקבוצה.

יהללך זר ולא פיך וכו'.
מחאיי נשלח - 29/01/2013 : 09:06:31
נגיב בזמן שנמצא לנכון.
טוטח נשלח - 29/01/2013 : 08:47:00
נגיב ולא נג'יב. הוא מצרי
מחאיי נשלח - 29/01/2013 : 08:18:58
בדיוק אתמול נדרשתי לכתוב טקסט על אישיות מהעולם הערבי. הרוב כתבו על נג'יב מחפוז, אם כלת'ום, נואל סעדאווי, עאדל אמאם ועוד אלמוניים.

אני הלכתי על עמר סלמן. הנה:
لاعب ومدرّب كرة القدم من مدينة القدس. لم يكن عمار سلمان من أشهر الشخصيات في العالم العربي ولكن يلعب دورة بارزة في حياتي وفي تأريخ مدينة القدس. جاء عمار من قرية بيت صفافا في جنوب القدس. وأخذ كولد يلعب مدافعا في فريق الشباب من هبوعيل القدس, واصبح خلال التسعينيات أول قبطان عربي في فريق من الوسط اليهودي. وفي الصيف الماضي تم تعيينه لأول مدرب عربي تاريخيا الذي يدرّب فريق يهودي في الدوري الإسرائيلي الثاني.
سيكن سلمان محب من قبل كل مشجعي هبوعيل القدس, وليسه برايّ لاعب كبير فقط بل رمز لفرصة التعايش في مدينة القدس وهي مدينة تعاني من العنصرية والضرط الديني.

פורום האוהדים של הפועל קטמון ירושלים דף הבית | הרשם | נושאים פעילים | סקרים פעילים | הודעות פרטיות | חיפוש | FAQ © 2007-2017 עמותת האוהדים של הפועל קטמון י-ם עבור לראש הדף
מונע על ידי: Snitz Forums 2000 Version 3.4.07